Referat af bestyrelsesmøde man. d. 25. marts 2013
Tilstede: Hans Christian Madsen, Ole Primdal, Egon Sørensen, Heidi Jarlund og Hanne Simonsen
Bestyrelsen har konstitueret sig således:
Formand: Hans Christian Madsen tlf. 23962456 madsen.roende@tdcadsl.dk Næstformand: Egon Sørensen tlf. 20255023 ES599@hotmail.com Kasserer: Heidi Jarlund tlf. 30446006 heidi.l.jarlund@hotmail.dk Sekretær: Hanne Simonsen tlf. 42502301 tungelund@gmail.com Best. Medl.: Ole Primdal tlf. 61553672 primo@mail.dk
Veje og stier:
For at skåne vejene, vil vi tage en snak med leverandøren om: – hvis der ligger sne, skal sneen fjernes, men der skal ikke saltes – hvis der er is skal vejene gruses Vejene bliver fejet til foråret
Broen bliver repareret efter påske, når sneen er væk. Vej og stier vil være spærret i et kortere tidsrum. Der vil blive varslet pr. mail, når det præcise tidspunkt er kendt.
Grønne områder:
Der vil blive indhentet tilbud på græsslåning for 2013.
Betyrelsen henstiller til at bortkastning af affald på fællesarealer undgås samt at man selv fjerner det der evt. allerede ligger.
Der vil blive fælles arbejdsdag lørdag d. 20. april kl. 10 – 15. Der vil være fokus på skel mellem Nygårdsvænget/grønne arealer samt Baunevænget/Kaløs mark v/baunehøjen. Beplantningen skal skæres helt ned på grundejerforeningens arealer. Hvis man har en mening om at nogle træer er særligt bevaringsværdige, er man velkommen til at give sit besyv med. Hvis man gerne vil have træ til brændeovnen, er man velkommen til at fælde i skellet v/Nygårdsvænget inden d. 20. april.
Læs mere om arbejdsdag andet sted.
Næste møde man. d. 6. maj hos Heidi, Baunevænget 45 Punkter til dagsordenen: Veje og stier: skiltning v/Smouenvej vedr. bro samt v/stier vedr. færdsel i sne Grønne områder: inddele arealerne i felter med tilhørende husstande Diverse: fastsættelse af dato for sommerfest
|